Tmogasd az Egy Sima Egy Fordított Egyesületet!

http://www.jougyekert.hu/hu/jo_ugyek_tamogatoinak/kovetek_es_vallalasaik/nevess_az_inkluzioert.html#.YUSUqH28pEY

10/11/2008

Téves riasztás

Ezen a héten kétszer hittem, hogy most fog megszületni Áron. Először szerda éjjel, amikor arra ébredtem, hogy rettenetesen fáj a hasam és mozdulni sem tudok - ez úgy egy óra múlva elmúlt.

Ma pedig reggeli után, amikor felálltam az asztaltól, hirtelen egy kisebb pocsolyában találtam magam, ezért berohantunk a kórházba, hogy kiderítsük, ez a magzatvíz volt-e. A kórházban szombat délutáni hangulat volt, trécselő nővérekkel és lézengő látogatókkal, de amikor benyitottunk a szülészet lengőajtóján, hirtelen a Vészhelyzet közepén találtuk magunkat, két orvos és két nővér állt készenlétben és egy percen belül a vizsgálóasztalon feküdtem, ahol nagy számú maszkos ember ijesztő eszközökkel állt körülöttem. Sokáig vizsgáltak ultrahanggal, de valamit nem láttak, ezért átkerültem egy másik ágyra és behozták azt a műszert, ami azt mondja "ping", ennek működtetéséhez rögtön két ember is kellett. A feszültséget jól oldotta, amikor egyikükre rátekeredett a kábel és nekiesett a monitornak. Végül kiderült, hogy ez nem a magzatvíz volt, az viszont nem, hogy akkor micsoda, végül "watery discharge"-ként dokumentálták a terheskönyvemben.

Hazafelé pont elértünk egy Super Rapid Express vonatot, amiről sajnos csak az Ajtók záródnak! felhívás után vettük észre, hogy az ellenkező irányba megy, persze visszafelé csak minden bokorban megállós járat volt, így az általában 50 perces utat több mint 2 óra alatt tettük meg. Most egy ideig nem akarok itthonról kimozdulni.

8 comments:

saturninus said...

nem adott a watery discharge véletlenül ilyen hangot: "bojlp"?

csak mert ez most a titkos kód.
hajrá, Áron!

Unknown said...

elvben mikor kene Aronnak erkeznie? xfsea.... itt minden a vizre utal... hmm...

nyolc_mini_vese said...

Szerintem én is azt hittem kb karácsonykor, hogy előbb fog megszületni a Vencel, de aztán csak kihúzta még 3 hétig, mert rendes gyerek és nem akarta, hogy kimaradjak a szilveszteri buliból.

Nálam ilyen hang van: "uqoar"

Sara said...

Áron nov 5-re van kiírva, és jó lenne, ha addig is bent is maradna, bár előreláthóan addig nincs semmilyen buli.

zs. said...

Mér, neked az október 23-a talán smafu? Bömbölő gyermek mellett hogy emlékeznél méltóképp a forradalomra? Ezt nyilván ő is tudja, és szépen kivárja a sorát.

üdvözlettel,
zqwll

nyolc_mini_vese said...

Azért annyit megtehetnétek Sacikám, hogy legalább a szülinapomon (3.) szülessen, mert ugye az is nemzeti ünnep.

a már nekem nem sikerült Vencelt benntartanom a te születésnapodig, bár ezt azóta is sajnálom.

nqwxsnl

Sara said...

Egyre több kívánság érkezik a születésnapot illetően, a nyertest postán értesítjük majd. Ha a gyermek okt 23-án érkezik és ezzel megzavarja az ünnepséget, egy tankot tetováltatunk a fenekére, tanulja meg, hol lakik a magyarok istene.

kiselek said...

Kicsit gyanús vagy nekem, hogy csak le akartál rázni ma délután - neked úgy este 10 - amikor fáradtságot mímelve aludni mentél.

Imgwgtky. Csak szólok.
á