Tmogasd az Egy Sima Egy Fordított Egyesületet!

http://www.jougyekert.hu/hu/jo_ugyek_tamogatoinak/kovetek_es_vallalasaik/nevess_az_inkluzioert.html#.YUSUqH28pEY

10/03/2008

Egy rossz nap

Ma a terhesgondozáson simét felbukkant a négybetűs rém, IUGR, azaz Intrauterine Growth Restriction, magyarán hogy a baba nem nő úgy, mint az statisztikailag elvárható. Reggel 8 és délután 3 között az összes, az osztályon fellelhető diagnosztikai gépet végigpróbálták rajtam, és szerencsére a súlyon kívül más gond nincs, ezért nem értik, hogy mi lehet a baj. Amikor felvetettem, hogy talán nincs is baj, olyan döbbenettel néztek rám, mintha bevallottam volna, hogy valójában marslakó vagyok és küldetésem a földi civilizáció megsemmisítése. De valószínű, még jobban fel lennék dúlva, ha nem aggódnának ennyit.

Ezután elmentem a frissen nyílt H&M-be, hogy az elmúlt évek hagyományát követve itt szerezzem be az idei sapka-sál együttesemet. A bolt előtt Disney Landet idéző sor hömpölygött a bejutásért, 3 biztonsági őr terelte a népet, a negyedik egy táblát fogott, amin a várakozási idő (40-60 perc) volt felírva. Nem árulok el titkot, ha elmondom, azt a sapkát még nem kötötték meg, amiért én ennyit sorban állok. Bánatomban ettem egy citromtortát és hazajöttem.

4 comments:

saturninus said...

ez a babamérettáblázat-fetisizmus úgy tűnik, a világ minden táján felütötte a fejét az orvosok között. korfun is azzal zaklatják a tökéletes és húsos testű unokahúgomat, hogy nem a táblázatnak megfelelő ütemben nő.

sajnos ez azt is jelenti, hogy a szül(et)éssel sem szűnik meg a dolog: szerintem legalább a gyerek 6-7 éves koráig lehet ilyesmivel következmények nélkül riogatni s szülőket.

zs. said...

De a citromtortától biztos mégis szép nagyra nő!

kiselek said...

nem akarlak kifejezetten bosszantani, de én három sálat vettem a hétvégén Bécsben (ebből kettőt a H&M-ben), és további háromszázat vettem meg majdnem.

Bécs a sálak Mekkája.

Sara said...

Csak azért nem sárgulok az irígységtől, mert itt továbbra is tartja magát a 25 fok, még nincs égető szükség a téli holmikra. de azért persze kicsit fáj.

a citromtortától ha más nem is, de én biztosan szép nagyra növök.