Tmogasd az Egy Sima Egy Fordított Egyesületet!

http://www.jougyekert.hu/hu/jo_ugyek_tamogatoinak/kovetek_es_vallalasaik/nevess_az_inkluzioert.html#.YUSUqH28pEY

10/26/2008

Mozi

Tudom, hogy már sokszor elmélkedtem azon, hogy a japánok azért nem járnak moziba, mert csupa rossz filmet adnak, vagy azért adnak rossz filmeket, mert úgyse nézi meg őket senki. Greater Tokyo Area mintegy 30 millió lakosa a héten az alábbi filmek közül választhat: 1) három fiatal rájön, hogy a brutális gyilkosságok hátterében a kormány áll 2) Halloween-maszkos sorozatgyilkos tartja rettegésben a kisvárost 3) legyalult arcú holttestre bukkannak a rendőrök 4) és egyben legígéretesebb, a 'Be kind rewind', Jack Black-kel, akit úgy nem szeretek, hogy egy filmjét sem láttam - ezt ma este fogjuk megnézni.


Lapzártánk után érkezett a hír, hogy aki látta trailert, az látta az összes vicces részt a filmben. Ezt egy költség- és időkímélő módszerként ajánlhatom azoknak, akik ezek után még érdeklődnek a film iránt.

2 comments:

kiselek said...

csak nehogy aztán a gyerek rosszul aludjon tőle..

saturninus said...

a rewind-filmmel kapcsolatban nekem is elsődleges problémám jack black, de mivel nálunk egy fokkal szélesebb a mozikínálat, eddig sikeresen elkerültem, michael gondry ide vagy oda (a trailert viszot már legalább húszszor láttam más filmek előtt).

szóval egyelőre maradok a dán kamaradrámáknál a cirko-gejzírben, amik nem valószínű, hogy valaha is megtalálják az útjukat Tokyo mozitermeibe.

ja, és a Szindbád mozit nemrég óta Kinónak hívják, és Ságodi Ildi vezeti!

go "frabi" go.