Tmogasd az Egy Sima Egy Fordított Egyesületet!

http://www.jougyekert.hu/hu/jo_ugyek_tamogatoinak/kovetek_es_vallalasaik/nevess_az_inkluzioert.html#.YUSUqH28pEY

9/27/2008

"Best things in life really are free"

Elegáns pár évődik a Preferred Hotels Group hirdetésén a "Wake up and smell the free coffee" headline alatt. Utána néztem, és PHG-csoport szállodai szobái személyenként és éjszakánként - szobától függően - 43,000 és 185,000 jenbe kerülnek. Szerintem, aki kicsenget 185,000 jent (kábé 280 ezer Ft) egy éjszakára, azt nem hozza lázba az ingyen reggeli kávé, valamint legalábbis álságos egy luxusszálloda hirdetésében a címben jelzett mondat.

1 comment:

saturninus said...

na igen, ez még a skandináv fővárosok fiatal turistáknak való füzetében elment ("walking / smiling is free"), de ha én luxusszállóba mennék, szerintem még meg is sértődnék, ha ingyen adnák a kávét... na és akkor ezek szerint egy éjszaka a szállóban nem tartozik az élet legjobb dolgai közé? én asszem kirúgnám a kreatívot, aki ezt a kampányt kitalálta.