Tmogasd az Egy Sima Egy Fordított Egyesületet!

http://www.jougyekert.hu/hu/jo_ugyek_tamogatoinak/kovetek_es_vallalasaik/nevess_az_inkluzioert.html#.YUSUqH28pEY

9/04/2008

Hajfestés

Ma rendkívül csúnyának éreztem magam, ezért elmentem a közeli illatszerboltba, hogy hajfestékkel javítsak a helyzeten. Persze, ezt már a múltból tudom, hogy mivel itt mindenkinek fekete haja van, világos árnyalatot találni nehéz. Végül a "Natural Honey" fedőnevű, vörös-jellegű árnyalat mellett döntöttem. Itthon már éppen húztam fel a gumikesztyűt, amikor arra gondoltam, hogy nem ártana, ha előbb egy kis részen kipróbálnám, mielőtt az egyész hajamat, tudom is én, mondjuk sárgára festem. És lőn, a teszt tincs igen szép kanári sárga lett, ám ez ügyes fésüléssel nem feltűnő. Most viszont az eredeti hajszínemmel határozottan csinosabbnak érzem magam, ez is valami.

5 comments:

kiselek said...

Lehetett volna sárgarépa vagy uv rózsaszín is.
Valóban minden relatív.

saturninus said...

emlékszem, amikor egyszer megőszültél egyetem alatt.
A kanárisárga legalább fiatalos (most, hogy már amúgyis öregek vagyunk).

zs. said...

A sárga most divatszín, egy hozzávaló kis szandi, és pompásan fogsz mutatni.

Sara said...

A lilával is harmonizál, az pedig az idei divatszín. Viszont a férjem vagy gondolatolvasó, vagy titokban magyarul tanul és olvassa a blogot, mert tegnap este, még mielőtt megoszthattam volna a hajfestés részleteit, spontán azt mondta, hogy csinos vagyok és milyen jól áll nekem a rövid haj, úgyhogy helyrebillent az önbizalmam.

nyolc_mini_vese said...

én azt szerettem japánban, hogy minden trendi fiatalnak narancssárga haja volt. lehet, hogy a fekete haj + a kanárisárga festék keverékéből jött ki.
én azt szeretem, amikor az öreg néniknek lila a haja. ők az igazi trendguruk már évek óta!

melissa