Tmogasd az Egy Sima Egy Fordított Egyesületet!

http://www.jougyekert.hu/hu/jo_ugyek_tamogatoinak/kovetek_es_vallalasaik/nevess_az_inkluzioert.html#.YUSUqH28pEY

9/23/2008

Szeptember 23

Ma az András születésnapja alkalmából rendeltetett munkaszüneti napon csomó jó dolgot csináltunk. Délelőtt strandoltunk, én csak a szárazföldön, mert már nem szabad úsznom, így a sportfotózásban leltem örömömet:



Este pedig Ei főzött vacsorát: goya-chanpurut, ami egy okinawai specialitás

A goya-chanpuru áll goyából, ami egy ragyás, kesernyés uborka-szerű zöldség Okinawából, tofuból és tonhalporból, és igen finom, az elkészítéséhez pedig a konyhában maradt nyomok alapján ítélve nagyon sok papír törlőkendő kell.

4 comments:

saturninus said...

hú, micsoda laza hullámlovas szörföscsávó a férjed! ez már döfi!

rendes egyébként ez a japán nemzet, hogy külön megünneplik a születésnapomat... ha így akarnak odacsábítani, előbb-utóbb sikerül.

hiába lejárt vicc (és hiába protestál ellene zsuzsi), az "lcpcvc" betűsor akkor is van annyira vicces, hogy ideírjam.

ami a nyers goya kinézetét (esztétikáját) illeti, erre csak a keresztanyám azóta londonba származott lányának mintegy 15 éve véletlenül kimondott indulatszó-hibridjét tudom alkalmazni: FUJHA!

nyolc_mini_vese said...

Hát ez a FUJHA ez nagyon jó!!! Hogy hogy nem hallottam még eddig? Bandika, mindkettőnk szülinapját nemzeti ünnepnek tekintik Japánban, úgyhogy újabb kapocs, ami összeköt!

Egyébként én is vízben akarok siklani! Bár biztos nem sikerülne így :-/ Viszont ez a vacsora szerintem spenótos rántotta így fotó alapján. Én megenném, ha kimaradhat belőle a tonhal por, bár tengeri herkentyűt néha napján még fogyasztok.

És kitartok én is: zmjvpix

(nem lehet, hogy ezek valami kódolt földönkívüli üzenetek egyébként?)

nyolc_mini_vese said...

És én is mondok egy vicceset, tegnap egy angolul nem annyira tudó spanyol anyanyelvű ismerősöm meg osztotta velem a zodiákus jegyét. Azt írta: "I'm an aquarium."

na ez tényleg vicces: kloplcm

Sara said...

A tonhalpor - bár annak hangzik - nem veszedelmes, az a funkciója, mint a rántásnak, és nincs íze, és Andrásnak nem fogom megmondani, hogy mennyi ételben használják, mert különben legközelebbi látogatásakor csak vajas kenyeret fogunk enni.