Tmogasd az Egy Sima Egy Fordított Egyesületet!

http://www.jougyekert.hu/hu/jo_ugyek_tamogatoinak/kovetek_es_vallalasaik/nevess_az_inkluzioert.html#.YUSUqH28pEY

9/21/2008

Trend és stigma

Szeptember közepe van, tehát ősz, tehát az őszi divatnak megfelelően öltözik a nép, (bunda) csizmát, prémmel díszített kötött sapkát, gyapjúsálat és szövetkabátot ölt, annak ellenére, hogy ritkán van 28 foknál alacsonyabb hőmérséklet.

And now something completely different. Éppen a rabbival beszéltem a briszről, amikor rejtélyes módon elkezdett vérezni a lábfejem közepe. Vajon ez egy csonkolás elleni égi jel? Mindenestre megkaptuk Dr. Fuji elérhetőségét, aki járatos a körülmetélésben. Hétfőn fixálunk egy randit.

4 comments:

saturninus said...

kedves stigmata!
nem tudom, kell-e még több ahhoz, hogy végre elálljatok szörnyű tervetektől. majd azért szólj, ha már a lándzsa nyoma is látszik az oldaladon. egyébként mi az, hogy "a lábfejed közepe"? egy konkrét sebre kell gondolni?

az idő miatt irigyellek, mert itt 8 fok van, nyoma sincs a vénasszonyoknak, és általános a szürkeség.

szeretettel ölel

zkgmk

nyolc_mini_vese said...

Fuha... a tenyered nem vérzik? Mert akkor lehet, hogy dél-amerikában félistenként tisztelnének. Japánban azt hiszem nem lenne olyan jó karrier.
Egyébként én most csínján bánok a kéréseimmel, túl jó hozzám a Lord, mert péntek este nem akartam írni a Hócipőre, erre elment az áram 16 órára majd el akartam menni egy koncertre, de nem tudtam, mert senki nem tudott volna vigyázni a Venyára, erre kiderült, hogy elhalasztották a koncertet októberre. Szóval nagyon gyanús...
Én egyszer voltam bríszen, de nem nagyon szeretem az ilyen csonkolásos dolgokat. Mondjuk a kaja jó volt. De én már azt sem szeretem, amikor egy kislány csecsemőnek átbökik a fülét....

Baráti üdvözlettel,
qowdbm néni

nyolc_mini_vese said...

Egyébként, ha olcsó szexet vagy aranyórát szeretnétek, akkor írjatok bátran! Ugyanitt nagy mennyiségű C-vitamin, részecske gyorsító és paradicsom palánta is szerető gazdáját keresi.

jelige: ribwfein

Sara said...

A vérzés egy konkrét sebből van, de a seb eredete nem tisztázott, mert a széken ülve nehéz megsebesülni és nem is fáj (bár úgy tudom, hogy ez kellene ahhoz, hogy félistenként tiszteljenek), csak dőlt belőle a vér a szép zöld szőnyegre.