Tmogasd az Egy Sima Egy Fordított Egyesületet!

http://www.jougyekert.hu/hu/jo_ugyek_tamogatoinak/kovetek_es_vallalasaik/nevess_az_inkluzioert.html#.YUSUqH28pEY

9/28/2008

Osztálykirándulás

Ei csütörtöktől 4 napos céges jutalomnyaraláson vesz részt Hokkaidón, amire elvileg én ismentem volna, de végül a baba miatt lemondtam. És milyen jól tettem.

Ízelítő a programból:
Péntek
6 órakor ébresztő, 10 perc reggeli torna
napközben látogatás az almaüzemben és a csokoládégyárban

Szombat
6 órás ébresztő, ezúttal 30 perces reggeli tornával
napközben az üvegraktár megtekintése, később sörgyárlátogatás

Lássuk be, ez "Voltál-e már kőfejtőben?" színvonal.

A kirándulás fénypontja a szombat esti bál. Mivel Ei követetkezetesen nem olvasta az eseményre vonatkozó emaileket, én meg nem voltam a levelezőlistán, ezért számunkra szombat délután derült ki, hogy ez egy black tie rendezvény.

Hogyan szerez az ember szerdáig szmokingot? Először felhívja azokat az ismerőseit, akiktől esetleg kölcsönkérhet egyet. Ez esetben ez egy fő volt, neki pedig pont kell. Ezután felhívja a szállodát, ahol a Hany (sic!) Wedding szalont ajánlják. A szalon honlapján csak Princess ruhák vannak, az "Emlékek" között kutatva egy férfimodellt találunk, jelesül:


Ezután Sapporo összes esküvői ruhakölcsönzőjét végignéztük, és végül találtunk egyet, ahol kevésbé extravagáns darabok is voltak, bár a zsakett, a szmoking és a frakk egyaránt tuxedo néven futott, ezért időbe telt, amíg elmagyaráztuk, hogy mit is szeretnénk. De legalább házhoz szállítják és helyben méretre igazítják, igaz, egy kisebb vagyonért.

1 comment:

saturninus said...

miért, voltál te már üvegraktárban?

azért a csokigyár nem lehet rossz, főleg, ha willy wonka vezeti körbe őket.

mindenesetre talán feldobná a hangulatot, ha Ei közvetlenül az almaüzem előtt levegővétel nélkül meginna másfél liter citromos fantát.