Tmogasd az Egy Sima Egy Fordított Egyesületet!

http://www.jougyekert.hu/hu/jo_ugyek_tamogatoinak/kovetek_es_vallalasaik/nevess_az_inkluzioert.html#.YUSUqH28pEY

9/22/2008

Fog (folyt.)

Ma ismét voltam a nagyon hosszú hajú fogorvosnál, és kaptam helyi fájdalomcsillapítást egy meglepően hosszú tűből. Ha már ott voltam, akkor gondoltam a fogmosás órán javasolt fogkőleszedést is megejthetnénk, ennek nagyon örült a doktornő, mert pont volt nála egy orvostanhallgató, aki így segédkezhetett. Kilobbiztam, hogy ezúttal ne fejjel lefelé legyek, ennek viszont az lett a következménye, hogy a az orvostanhallgató, aki egyszerre 3 műszert tartott a számban, folyton bevágta a fejét a lámpába és ilyenkor beszippantotta a nyelvemet a nyálszívóval. Kezdem sejteni, hogy miért utálnak az emberek fogorvoshoz járni.

Hogy kárpótoljam magam, megvettem azt a szamaras forgót, amivel már régóta szemezek.

3 comments:

saturninus said...

hát én még mindig nagyon jól mulatok azon, hogyan kínoznak téged az orvosok. elnézést kérek ezért.

"szamaras forgó". tempting.

csókokat küld a kis oljrpjej.

zs. said...

Az orvostanhallgató ma nyilván megírta a blogjában, hogy bent járt a rendelőben egy faksznis kismama, aki miatt folyton beverte a fejét a lámpába, és még a vizsgán is megbukott, mert beszippantotta a nyelvét a nyálszívóval. És neki még szamaras forgó sem jár.

Csakazést sem szállok be, a beírom a kommentbe az értelmetlen betűsort játékba. Csak fúrhatja az oldalatokat, hogy milyen vicces szavak jönnek föl nekem.

Sara said...

Ei nagyon jól mulatott a hétfői kalandomon és most 10 perce nevet az orvostanhallgatós kommenten, legalább ennyi hasznunk van. Nem értem, miért járok mindig pórul az orvosokkal, vagy azonosíthatatlan betegségem van, vagy a legbanálisabb is az összes elképzelhető komplikációval jár, vagy ha más nem, hát allergiás vagyok a gyógyszerre.