Tmogasd az Egy Sima Egy Fordított Egyesületet!

http://www.jougyekert.hu/hu/jo_ugyek_tamogatoinak/kovetek_es_vallalasaik/nevess_az_inkluzioert.html#.YUSUqH28pEY

9/03/2008

A pelenkázó asztal

Persze, azért vannak kulturális különbségek, felszínre is törtek a gyermekvárással kapcsolatban. A kiskádat már korábban kiharcoltam, mert a süllyesztett nagykádban fürdetés egyrészt a megfulladó csecsemő, másrészt a derékfájás rémképeit csalták a szemem elé. De a pelenkázóasztal létjogosultságát nem sikerült elismertetnem. Kezdve azzal, hogy a fogalom itt teljesen ismeretlen, a pelenkázás - mint minden más - a földön történik. Az IKEÁ-ban tett látogatások során a szerény és nem túl meggyőző választékon megpróbáltam bemutatni, hogy mennyivel jobb, ha nem kell a pelenkacseréhez letérdelni, de nem arattam sikert, sőt azt is be kellett ismernem, hogy a bemutatott modellek méretre hatalmasak és/vagy biztonsággal nem használhatók a mi lakásunkban. Mivel más bébiboltban ez egyáltalán nem kapható, ezért 1 hónapja status quo van. Ma ábrándozva olvastam egy cikket a "Mire ügyeljünk a pelenkázóasztal kiválasztásánál" témában (legyen stabil, de azért mozdítható, legyen rajta sok tárolófelület), amikor is kinéztem az erkélyre, és megláttam Bekvamot. Bekvam az előző lakásban a konyhaszerkény és munkapult kettős funkcióját látta el, mióta van igazi konyhám, az erkélyen áll és a napozógyékény és a biciklipumpa tárolására szolgál. Mivel a fenti követelmények alapján megfelelőnek találtam, egy gyors rehabilitációs program keretében lesikáltam és előléptettem pelenkázó asztallá. Már csak egy alátét kell, hogy ne potyogojn le a gyerek.

5 comments:

zs. said...

Tessék, a mihaszna európaiak romba döntik az évezredes keleti hagyományokat, fittyet hánynak a tradíciókra, és elikeásítják a világot. Mozgalmat fogok alapítani a "hogyan cseréljünk pelenkát tatamin sógunkarddal" jegyében.

kopeti said...

Azert az IKEA egy aldas a kulfoldre szakadt magyar embernek. Amerikaban kicsit jobb az Ikean kivuli helyzet, de azert ott is nagyon halasak voltuk a sved husgombocok legnagyobb exportorenek, hogy csikagot erdemesnek talalta egy lerakatt letesitesere.

kiselek said...

Ilyen a Bekvam a Karádiéknak is van Hobokenben. Nagyon tetszetős, irigyeltem is. Persze akkor még nem gondoltam, hogy egy pelenkázóasztalon vagdossuk a petrezselymet.

Sara said...

Természetesen biztosítok lehetőséget az idelátogatóknak a tatamin való pelenkázásra (sógunkardról ki-ki maga gondoskodjon), addig pedig Éljen A Globalizáció!

saturninus said...

én mindig mondtam, hogy a skandinávok jófejek.