Tmogasd az Egy Sima Egy Fordított Egyesületet!

http://www.jougyekert.hu/hu/jo_ugyek_tamogatoinak/kovetek_es_vallalasaik/nevess_az_inkluzioert.html#.YUSUqH28pEY

9/01/2008

Lakberendezés folyt.

Áron szobája még mindig nincs teljesen kész, pl nincs benne függöny, de ma eltávoltítottam a mindenféle kartondobozokat és feltettem az oroszlános képsorozatot, így prezentálható állapotba került. Ez a gyerek- és kultúrszoba, mivel a könyvespolc és a zongora is itt kapott helyet (illetve a könyvespolc mindig is itt volt). A kiságyas kép hátterében látható a megaszuper babakocsi, ami a vásárlói tájékoztató szerint 5 funkciós, mi csak 4-et tudtunk beazonosítani, és a képek alapján gyanítjuk, hogy az ötödik az, hogy a gyerekülést le lehet tenni a földre, de így is szép teljesítmény.

Tegnap voltunk a zsidó közösségi ház grillpartiján, ami viszonylag uncsi de ízletes volt, viszont nagy előrelépés az anyává válásom útján, hogy életemben először nem hogy nem idegesített, hogy kábé 50 gyerek kiabálja körülöttem, hogy én is kérek dinnyét, hanem kimondottan aranyosnak találtam őket (kivéve azt, aki lekecsöpözte a táskámat).

1 comment:

saturninus said...

hmmm hát aranyosak a gyerekek, igen. három napot töltöttem négy norvég gyermek társaságában, és valóban voltak kedves pillanatok... de amikor egy órát aktívan foglalkoztam velük, utána úgy éreztem, hogy még soha életemben nem voltam ilyen fáradt.