Tmogasd az Egy Sima Egy Fordított Egyesületet!

http://www.jougyekert.hu/hu/jo_ugyek_tamogatoinak/kovetek_es_vallalasaik/nevess_az_inkluzioert.html#.YUSUqH28pEY

9/03/2008

Eigo

A múltkor az önkormányzatban láttam egy hirdetményt, miszerint Fujisawa üdvözli a térség idegenajkú lakóit és a kényelmük éredekében szept 1-től minél több helyen bevezeti az angol nyelvű ügyfélszolgálatot. Mivel vettünk egy új porszívót, és emiatt meg kívántunk válni a régitől, intézkedni kellett az elszállításról (mert hogy a porszívó az "Special Large Garbage" kategória, és nem lehet ám csak úgy kidobni - vö. az illegális hulladékelhelyezés szankciója). Nem sok esélyt adtam annak, hogy azt egyedül el tudom intézni, de gondoltam, egy telefont megér, és akkor a szeméttelepen kapcsolták az angolul tudó diszpécsert. Hát eldbobom az agyam.

1 comment:

saturninus said...

nekem viszont Oslo mellett összeomlott a "minden skandináv már 5 éves korában perfekt angol" (tév)hitem: az állomás élelmiszerüzletében ugyanis a lány nem értette az angol "chocolate" szót (annak ellenére, hogy norvégul ugyanez "sjokolade").

más kérdés persze, hogy a vendéglátónk 9 éves kislánya (Ingeborg) ellenben valóban kiválóan beszélt angolul, így a mérleg egyelőre nullszaldós.