Tmogasd az Egy Sima Egy Fordított Egyesületet!

http://www.jougyekert.hu/hu/jo_ugyek_tamogatoinak/kovetek_es_vallalasaik/nevess_az_inkluzioert.html#.YUSUqH28pEY

9/13/2008

Oktatás

Ma több oktatási programon is részt vettünk, reggel a Temple University-re mentünk, ahol én a Branding and Communication, Ei pedig az MBA kép képzésről tájékozódott. A BC-ben a tantárgyak tök szuperek, a tanárok kevésbé, ezért amikor csatlakoztam az MBA-sek közös ebédjéhez, kicsit irígykedtem és egy időre el is ment a kedvem a tanulástól, de azután arra gondoltam, hogy ez nem az első oktatási intézmény, ahol közepesen szimpatikus tanárokkal találkozom.

Ezután a szülőfelkészítő tanfolyam második részére mentünk, amiben volt szülőszoba látogatás is, nem volt annyira rémisztő, mint gondoltam, leszámítva a permanens hányásszagot, ami úgy tűnik, minden kórházban adott, viszont a falon Snoopy-s óra van, a szülőszék pedig magenta rózsaszín. Rákérdeztünk a körülmetélésre, erre úgy nézett ránk az egész osztály, a bába és az orvos, mintha mi lennénk a láncfűrészes gyilkosok, és egy kis kellemetlen szünet után a bába azt válaszolta, hogy ebben a kórházban nem csonkolják a gyerekeket.

Este pedig megérkezett anyuéktól a pelenkaszállítmány, Kelly legnagyobb örömére.

4 comments:

saturninus said...

brandy and communication.
az sem lehet rossz.

nagyon örülök, hogy kelly nemcsak szeretetben részesül, de még hasznot is hajt!
kicsit aggódom persze, hogy elhanyagolod majd, ha megérkezik áron...

zs. said...

Felmerült a kérdés, hogy a pelenkában hová tetted Kelly farkát? Vagy anyukádék spéci krokodilpelenkát küldtek egy plusz lukkal?

kiselek said...

hányásszag ide vagy oda, az azért megnyugtató, hogy nem csonkolják a gyerekeket.
És mi lesz a körülmetéléssel? :)

Sara said...

A pelenkába rejtettem. Vessetek a mókusok elé.