Tmogasd az Egy Sima Egy Fordított Egyesületet!

http://www.jougyekert.hu/hu/jo_ugyek_tamogatoinak/kovetek_es_vallalasaik/nevess_az_inkluzioert.html#.YUSUqH28pEY

4/06/2009

Hajfestési baleset

Most, hogy ilyen klasszul sikerült a hajvágás, arra gondoltam, hogy felhasználom azt a hajfestéket, amit Banditól kaptam még korábban (2007 nyara), és ismét szőkére festem a hajamat. Ez a festék többszöresen nem került eddig felhasználásra, pl. mert fodrász segítségét vettem igyénybe, azután a terhesség/szoptatás miatt nem lehetett, de most elérkezettnek láttam az időt. A dobozon kerestem, de nem találtam lejáratra utaló adatot, de végül is mitől romlana meg a hidrogénperxoid, gondoltam. Sietek hozzátenni, hogy ezt nem jól gondoltam, mert meg tud romlani, vagy ha nem az, de valami más összetevő, mert az ígért "hamvas középszőke" helyett az alábbiakban bemutatott eredményt hozta. Önarcképkészítésben nem vagyok olyan erős, mint Bandi, még ezen a képen látszódik a legkevésbé az az erős koncentrálás, ami az egész fotózást jellemezte.

2 comments:

zs. said...

Bár nem hamvasszőke, de azért jó színe van. Lehet, hogy a hajfesték is olyan mint a bor, minél öregebb, annál jobb. (Mellesleg én terhesség alatt is festem/színezem a hajam, úgyhogy ha a Briós vörös árnyalatú lesz, amikor kijön, akkor az ezért lesz.)

saturninus said...

huh, azért ez merész... mármint hogy kétéves vegyszereket kensz a hajadra... még akkor is, ha meghat, hogy az a doboz hajfesték követett téged az új lakásba, és végigkísérte a terhességedet is. így egy kicsit én is jelen voltam, hahaha.

tessedom!
(ezt most nem tudom szofisztikáltabban beépíteni a szövegbe, de azért cuki)