Tmogasd az Egy Sima Egy Fordított Egyesületet!

http://www.jougyekert.hu/hu/jo_ugyek_tamogatoinak/kovetek_es_vallalasaik/nevess_az_inkluzioert.html#.YUSUqH28pEY

4/02/2009

Orrszívó porszívó

Mr. Februárnak gondot okoz az orrfújás, ezért a szüleimmel feltérképeztük, hogy milyen megoldásokat kínál a gyógyászati segédeszköz piac:
  • old school kézi pumpa (úgy néz ki, mint egy bicikliduda, csekély szívóerővel - ez a model már az én ifjúkoromban is létezett, szemtanúk szerint utáltam)
  • szívócső, amit a másik végén a felnőttnek kell megszívni (örülök, hogy ezt a szüleim is gusztustalannak találták)
  • rendes porszívóhoz csatlakoztatható szívócső (kérdés, hogy az 1200W nem szippantja-e ki a gyerek szemét is, valamint praktikussága is megkérdőjelezhető, pl. a buszon)
  • és a győztes termék: elemes orrpumpa - anyu talált egy mosonmagyaróvári gyártót, utánvéttel küldik.

3 comments:

saturninus said...

judithoz menet a 74-es troliról láttam mindig egy orrszívó porszívó hirdetést, és évekig azt hittem, csak valami rossz szóvicc.
amikor megtudtam, hogy valóban létezik ilyen termék, és tényleg arra való, amit a neve jelöl, körülbelül akkora sokkot kaptam, mint a múltkori ördögűzős-bukós jelenetnél.

a valódi porszívónál valóban vigyázni kell, hogy nehogy happy tree friends epizódba torkolljon az orrfújás. azaz szívás.

nyolc_mini_vese said...

Tapasztalatból tudom, hogy nem happy tree friends a vége. Amúgy szerintem abszolút jó dolog, legalábbis orrot fújni képtelen csecsemők esetében csodálatos. Persze előtte kipróbáltam, elég bizarr érzés...

balint said...

Én is csak megerősíteni tudom, hogy nem lesz a happy tree friends a dologból. Mankánál mindent kipróbáltunk a porszívós előtt, kézi, elemes, konnektoros, és egyik sem szívott ki semmit. Aztán rászántuk magunkat a porszívósra, és totálisan működik, ami persze jót tesz a közérzetének. Egyébként olyan a cuccnak a szerkezete, hogy lecsökkenti a porszívó szívóerejét. Szóval nem érdemes tökölni, éljen az orrszívó-porszívó. Ráadásul magyar találmány, mégis világszerte lehet kapni, mindenféle elismeréseket is kapott, miert hasonló hatékonysággal csak komoly kórházi berendezések működnek. És mivel így a fertőzőtt dzsuva nem utazik körbe a gyermek különböző üregeiben, ezzel elég sok későbbi fül meg hasonló bántalmakat lehet állítólag megelőzni. HIP-HIP HURRÁ ORRSZÍVÓ PORSZÍVÓ