Tmogasd az Egy Sima Egy Fordított Egyesületet!

http://www.jougyekert.hu/hu/jo_ugyek_tamogatoinak/kovetek_es_vallalasaik/nevess_az_inkluzioert.html#.YUSUqH28pEY

4/28/2009

Sütőtök intolerancia

Mr. Február 4 napja répával egészíti ki a tejadagját, legutóbb 4 jégkockányit fogyasztott. Ma megpróbáltam sütőtökpürét adni neki, két falat után torka szakadatából ordítani kezdett és záporoztak a könnyei (ez utóbbi már csak azért is figyelemre méltó, mert eddig csak szárazon sírt). Próbálkoztam almapürével és édeskrumplipürével is - eredménytelenül. Kialakulhat-e 4 nap alatt répafüggőség? Azért szerencse, hogy nem gumicukorral kezdtem a hozzátáplálást.

4 comments:

saturninus said...

nyilvánvaló volt, hogy ez a répa-dolog előbb-utóbb visszaüt majd. a szakirodalom előre figyelmeztetett.

zs. said...

Pedig a sütőtöknél még a szin is stimmelt...

Sara said...

Mr. Februárt nem lehet egy ilyen a "szín stimmel" trükkel megvezetni. Ebédnél szépen kanalazott a répából, de amikor becsempésztem egy kanállal a szájába a sütőtökből, azonnal bőgni kezdett.

zs. said...

Mondjuk nem tudok nem egyetérteni Mr. Februárral, a répát én is szeretem, a sütőtököt viszont nem. Ha az izlésegyezés a többi zöldségre is igaz, akkor javaslom pl. a zöldborsót.