Tmogasd az Egy Sima Egy Fordított Egyesületet!

http://www.jougyekert.hu/hu/jo_ugyek_tamogatoinak/kovetek_es_vallalasaik/nevess_az_inkluzioert.html#.YUSUqH28pEY

4/17/2009

Szépségápolás és főzés

Az anyósom a költözés miatt megvált egy csomó cucctól, ami nem fér el az új lakásban, én egy kiló (de tényleg) arcpakolást kaptam. Mr. Február vacsorája után szépen be is kentem vele az arcomat, és 20 percre lefeküdtem a kanapéra. 1 óra múlva arra ébredtem, hogy rózsaszín gipsz formájában az egész az arcomra kötött. A tükörbe nézve azon gondolkoztam, hogy az jobb-e, ha úgy nézek ki, mint a Fantastic4-ból a Sziklaember, vagy ha bőrrel együtt lekaparom, és igyekszem egy kis szerephez jutni a Hannibal következő részében. Végül vizes szivaccsal áztattam le, de közben nagyon szánalmasnak éreztem magam.

Az incidens után nagyon finom kaporszószos csirkét főztem, ettől helyreállt az önbizalmam.

Update:
- Szereted a kaprot?
- (nem néz fel a laptop mögül) Aha, persze.
....
- Mi ez a zöld izé a húson? Olyan fura íze van.

1 comment:

kiselek said...

én szeretem a kaprot.