Tmogasd az Egy Sima Egy Fordított Egyesületet!

http://www.jougyekert.hu/hu/jo_ugyek_tamogatoinak/kovetek_es_vallalasaik/nevess_az_inkluzioert.html#.YUSUqH28pEY

4/04/2009

Most már aztán tényleg kezd elegem lenni

Már megint egy teljes napot sikerült eredménytelenül eltölteni lakásnézéssel. Nem is tudom, hogy mi a rosszabb, hogy az ügynökségen töltött 4 óra alatt senki nem kérdezte meg tőlem, hogy nem innék-e egy pohár vizet, vagy hogy nem zavarja-e a gyereket a dübörgő zene, vagy hogy a gótikus metál után DJ Jezabel country félórája következett a rádióban. Nem tudom, hogy ki az az elmebeteg építész, aki úgy tervez meg egy 3 szobás lakást, hogy ebből kettőn nincs ablak, ki szerint volt jó ötlet a konkáv hatszög alakú, 7 négyzetméteres szoba, ki tervezte azt a fürdőszobatükröt, amiben két oldalról 20 cm hosszú, egyujjnyi széles műanyag polcok (?) kereteznek 40 cm tükröt. És pláne, hogy lehet ezekért 150-160 ezer jent kérni havonta.

Hazafelé nem tudtam levenni a szemem a metrón velem szemben ülő lányról, aki a következő ruhadarabokat viselte: fekete, csatos trottőrcipő, combig érő, fekete-fehér csíkos zokni, azsúrozott, halványszürke, fodros miniszoknya, fehér, szegecses válltáska, sárga alapon rózsaszín pöttyös thermokardigán.

Viszont megint rá kellett jönnöm, hogy Mr. Február a világon legjobb fej. Egyrészt az éhségen kívül tulajdonképpen semmi sem készteti sírásra, másrészt amikor ébren van vagy viccesen dumál, nevetgél vagy valamivel ügyesen elfoglalja magát (mostanában ez ugye a lábai tanulmányozása), hazafelé pedig szépen aludt a vállamon. Igazán öröm az anyukájának lenni.

3 comments:

saturninus said...

emlékezz csak, hogy abban a könyvben, aminek a "vallási tartalmával a többség nem tud azonosulni", mi lett Jezabel sorsa.

én is kedvelem Mr Februárt így a távolból is. jó ízlése van, legalábbis a sapkái tetszenek.

zs. said...

Ha nem lett volna rajta pöttyös thermó, azt mondtam volna, hogy biztosan a school discoba megy, de sárga-rózsaszin ancúg inkább az óvodai outfit része lehetett (bár jobban belegondolva, nekem hatodik v. hetedik (!) áltiban egy rózsaszin mikiegeres mackófölső volt a kedvenc darabom, amire a földrajztanár azt hitte, hogy a táblatörlő rongy).

Sara said...

Nekem is volt egy rózsaszín alapon fehér pettyes 12 éves koromban, Svédországból kaptam, nagyon fájlaltam, hogy viszonylag gyorsan kinőttem. bár ez egyedfejlődési mérföldkő volt az életemben, és azóta se nőttem egy centit se.